Besviken...

Jag hoppas att personen som jag skrev om igår kan ta det på allvar. Jag är besviken och jag hoppas att personen verkligen förstår det.. Jag kommer inte att vilja ta kontakt med dej för än du slutar att hålla på som du gör. Och en sak ska du ha klart för dej: det är bra att någon berättar för mej om det som händer runt omkring mej eftersom inte du gör det. Jag älskar dej men jag kan inte fortsätta med det när du bara stöter bort alla andra  som jag älskar. Du säger att det är bara att gilla läget men det går inte att bara göra det i det här läget. Det funkar inte så. Om du inte tar åt dej det som människor runt omkring säger till dej så får jag väl önska dej en bra fortsättning eftersom jag inte vill ha nåt med dej eller med den andra personens liv att göra i fortsättningen.



Ha det bra, för det kommer inte jag att lyckas med inom den närmste framtiden.
Många kramar!<3 :*


Postat av: Ida

Hej Emma!

Trots alla omständigheter hoppas jag det är bra med dig och lillebrorsan! Vi finns för er, hoppas ni vet det! Det är bara att komma eller att höra av sig när som helst! Jag hoppas att en viss person vaknar upp en vacker dag och inser att den hon håller att knyta kontakten med är sjukligt svartsjuk och är inte bra för henne innan hon har förlorat alla nära och kära som hon har kännt hela livet, inte bara i knappt 1 år!



STORA KRAMAR!

2008-12-11 @ 22:10:53

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0