Hej

Hejsan,

äntligen har jag skaffat mej en blogg,

Idag har jag varit på skolan,, vi hade HK första lektionen, vi gjorde pizzagifflar,dom smaka deg. Sen hade vi musik med KubaLasse och vi skulle spela barréackord, det gick ju som det gick. Efter det hade vi NO och jag höll på att somna (?) Sen åt vi "underbara" kalla hamburgare. Sen hade vi matte med rektorn p.g.a att våran mattelärare var ute på vift. Sen efter det så hade vi SO sen slutade vi.., det är ju bara att konstatera att dagen sög.

Jag måste bara berätta att mitt knä dampar, kan knappt gå menb jag kämpar på i alla fall.

Igår så bakade jag och *okänd* kubbar, det gick inte bra, där stog vi med 3kg deg, när dom var klara såg dom ut som Wasa Frukostbröd och smakade ingenting. Ja så gick det med den saken.. Blir inte att baka kubbar inom den närmaste framtiden i alla fall. 

 
Nu ska jag plugga sen ska jag lägga mig,

Ha det bra...<3


Postat av: Ida

Vad roligt att du har startat en blogg! Har du prova något recept ur den nya boken du köpte då?

Kram

2008-10-14 @ 21:21:08
URL: http://minatrerum.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0