Tårta

Idag har vi firat Håkan som fyllde 32år. Vi åt tårta och sen såg vi på film. Nu sitter jag och chillar vid datan,,

Imorrn så sover jag hos Micaela, tror jag.. Det blev inte att sova där idag, jag fick mej inte dit.

Nu så ska jag ner och spela Kalahaa.

Ha det bra!<3 :*
Många kramar från oss i Herrljunga..

Lämna gärna kommentarer ^^


Postat av: Ida

Det lät gott, tårta! Jag har faktiskt handlat några julklappar till dig och Simon idag ;) nu blev du allt nyfiken va? Ha det så bra! Kram Ida

2008-10-30 @ 22:04:15
Postat av: Mamma

Tur att ni blir omskötta där. Jag längtar efter er.Men snart bär det ju av hemmåt. Kramar i massor gumman min:)

2008-10-30 @ 22:08:58
Postat av: Lina

Låter som ni har det kul!

Hoppas du hade med dig massor med pengar så du kan shoppa i en riktig storstad :)



Ta vara på sista dagarna så ses vi snart!



Bamsekram

2008-10-30 @ 22:31:17
Postat av: Lina

Välkomna hem!!!

Kom gärna och hälsa på nån kväll.

Kram Lina

2008-11-03 @ 10:15:37

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0