Tjabba

Idag har det inte hänt något speciellt utom franskaprov förstås..Det gick inte så värst bra.

Ikväll så har jag varit på bio, med Johanna, Simon och Kornelia. Vi såg High School musical 3. Den var riktigt bra= )

Kom just hem, nu ska jag lägga mig och se på Grey´s .  Sen ska jag se på Generation Fett. Det är lite läskigt..Dom är ganska STORA...



Ha det bra!<3 :*
Många kramar




PS. Längtar tills på Fredag,, då bär det av till Herrljunga, äntligen (L)<3


Postat av: Lina

Emma du kan väl blogga från herrljunga om du har möjlighet!

Ha en underbar, rolig, trevlig resa!!

Kram Lina

2008-10-23 @ 17:06:36
Postat av: Claudia

tack tack :):)

ha så kul i herrljunga !

2008-10-24 @ 15:20:26
URL: http://claudial.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh vilken mogen kommentar!

Det är bara töntar och riktigt jävla fega människor som inte vågar skriva ut sitt namn. Vilken looser du måste vara! Dålig stil!

2008-10-26 @ 17:47:15
Postat av: Ida

Jag måste verkligen hålla med Lina! Fegt och väldigt omoget! Men det är alltid dom som skriver sådär som mår dåligt, dom måste klanka ner på någon annan för att känna sig bättre! Ta inte åt dig Emma!!!



Hoppas ni har det kul i GTB!

Kramar till och Simon!

/Ida

2008-10-26 @ 18:02:43
Postat av: Ida

blev lite fel...

ska vara:

Kramar till dig och Simon!

2008-10-26 @ 18:03:28

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0