Kladdkaka!<3 :*

Halloj!
I natt har jag sovit över hos Emmelie, vi var barnvakt igårkväll
. Vi tjänade 100kr.

I morse när Emmelie  vaknade hade hon jätteont i halsen och feber. Hon skulle nu in på akuten med Mia för att kolla om hon hade halsfluss. Det blir ju skoj om jag i så fall har blivit smittad :/ Ja, jag får se hur det går.

Ikväll så ska jag i alla fall baka kladdkaka med kiwi. Det är dundergott, äter nog upp allt själv=) 

KLADDKAKA+KIWI+GRÄDDE=MUMS!! <3 :*
 
Men i alla fall, nu ska jag upp på Maxi och köpa godis och kiwi...


Postat av: Lina

Hur ser du ut själv då?

Säkert helt perfekt, snygg kropp, massa nya kläder, ny klippt och färgat håret, en god luktande parfym, cool attityd, massa kompisar... KNAPPAST!

Sånna som du har nog inga riktiga kompisar alls, väx upp och skärp dig för fan!!!!

2008-10-26 @ 21:38:03

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0