Svambob fyrkant är ju bäst.. ;)

Today..
Skolan var det första som var idag, sen blev det Anna och senare blev det en snabbis med mamma på stan&maxi. 

Jag är ju som sagt Svambob freak, jag vet, fånigt. Men så är det i alla fall. Så varför inte ha en "röd" tråd genom alla mappar och sånt på skolan. Gissa vad det blev? Svampbob!! :) Det kommer bilder på vad jag köpte + bilder på Rasmus, Diesel och en massa onödigt.

Börjar med det jag köpte på stan:

Jag vet att jag har dålig ordning så nu har jag skaffat mappar till ALLA ämnen :) Duktiga mig *host*


Har slagit in alla skrivböcker i plast


Pennor och sudd behövs alltid + överstrykspennor kan alltid vara bra att ha


Och såklart "märklappar" med svampbob!! <33


De färdigmärkta mapparna


Närbild på resultatet


Allt jag köpte idag


Mina svambobsaker, man har ju allt ;)


Nu kommer bilder på Rasmus och Dielsel:

Diesel den lilla morrmaskinen



Rasmus



Ganska så ovärda bilder - men ändå

Eskil eller kanske Bo, visst Erik...


Maskros


Ros


Det kallas egoism

Godnatt


Postat av: Ida

Vad bra att du har köpt mappar, du ska se att det blir lättare nu att hålla ordning!Du och Lina kan ju ta en promenad någon dag hit om ni har lust!Kram

2009-08-26 @ 23:12:34
Postat av: Bellz

Snygga mappar i olika färger :)



Sv: Ja Chris ser lite mystisk ut, nästan lite arg :p

Kram

2009-08-27 @ 17:44:23
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0