Chill out.

Jullovet hittills har varit ganska lugnt. Igår låg jag och sov halva dagen och började sedan städa mitt rum, en halv sopsäck senare med kläder var det lite finare i alla fall. Sen idag har jag varit på stan med Jonna. Det blev en fikapaus, resten av julklappsinköpen, ett långt vitt brett band (ni får se varför senare), osv. Nu har vi suttit och sett film, Flickan som lekte med elden. Vilken film asså, fattade inte riktigt handlingen men den var helt klart spännande ändå. Sen har Robinson spelat på för att sedan flyta vidare till Stardust. Är inte så närvarande precis, vet inte riktigt vad som händer på TVn... Läser bloggar osv, det är roligare :)

Nu ska jag ta och se om jag förstår vad som har hänt i Stardust eller om det är kört ;)


Jonna&Johanna





Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0