Ben & Jerry

Idag har jag varit typ överallt. Först var jag uppe på barnens hus med min lillkusin sen nere på stan med mamma. När vi kom hem därifrån så for vi upp på solbacken igen och skulle köpa Wii Fit men det verkar inte finnas någonstans i hela sverige, det går inte ens att beställa från internet, men skit samma. Det är bara att vänta till nästa fredag då Onoff skulle få hem det :/ Sen har jag ju godislöfte så jag köpte mej en Ben & Jerry istället, half baked. Första gången jag smakar Ben & Jerry, men dom säger att det är gott...

Ikväll så blir det att se på Melodifestivalen, jag hejar på Måns och Markoolio.

Haregött!<3 :*


Postat av: Lina

Mums!

Glass är godare än godis och allt annat sött.

Hoppas du klarar löftet ;)

Kram

2009-02-14 @ 23:21:57
Postat av: Mamma

Jag vet så stark du är gumman när du bestämmt dej för nåt. Jag vet att du klarar det:)Kram mamma

2009-02-15 @ 19:44:39

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0