Tråkigt

Förlåt att det kommer ett sånt här sumpigt inlägg men jag har tråkigt.

JAG ÄR

[x] tjej
[ ] kille

[x] kompis
[x] syster
[ ] bror
[ ] mamma
[ ] pappa
[x] kusin
[x] lycklig
[ ] ledsen

JAG ÄTER
[x] kött
[x] fågel
[x] fisk
[x] grönsaker
[x] frukter
[x] ost
[ ] yoghurt
[x] andra mjölkprodukter

JAG DRICKER
[x] kaffe
[x] te
[x] O'boy
[x] mjölk
[x] saft
[x] kranvatten
[ ] vatten i flaska

JAG VILL HA
[x] pengar
[x] godis
[x] choklad

JAG HAR
[x] släktingar
[x] bror/bröder
[x] syster/systrar
[x] mamma
[ ] pappa
[ ] någon allvarlig sjukdom 
[x] fobier
[ ] kort hår
[x] mellan långt
[ ] långt hår
[ ] brunt hår
[x] blont hår
[ ] rött hår
[ ] svart hår
[ ] pojkvän
[ ] flickvän
[x] en vän
[x] flera vänner

JAG HAR
[x] borstat en katt
[x] suttit kvarsittning
[x] slagit en kompis
[x] kramat grannen
[x] ljugit för min mamma 
[x] varit vaken hela natten
[ ] söndrat ett fönster
[x] sovit med kläderna på
[x] ätit torkade bananer
[x] klippt av mitt hår
[x] bitit på naglarna
[x] busringt
[x] brutit ett löfte
[x] suttit på en moped
[x] lyssnat på klassisk musik
[x] hatat någon riktigt mycket
[x] ringt fel nummer
[x] spytt
[x] gråtit utan orsak
[x] bråkat med någon riktigt ordentligt
[x] ordnat ett disco
[ ] städat upp spyor
[x] rymt hemifrån
[x] prenumererat på någon tidning
[x] varit rädd för spindlar
[x] gillat apor
[x] plockat bär
[x] plockat jordgubbar
[x] gått vilse
[x] sjungit i en mikrofon
[x] svalt ett tuggummi
[x] varit hos en läkare
[ ] varit underviktig
[x] använt bikini
[x] druckit mjölk
[x] använt hängslen
[x] andats in helium
[x] använt mascara
[x] inte vaknat av väckarklockan
[x] stigit på fel buss eller tåg
[x] sett samma film två gånger efter varandra
[x] varit på min favoritartists konsert
[x] hittat pengar på gatan
[x] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[x] haft något bra intresse
[x] vunnit i lotteri
[ ] blivit förföljd av en främling
[x] läst en roman
[x] förlorat en nära vän
[ ] använt minikjol
[x] känt mig ensam
[ ] stickat vantar
[x] sprungit allt vad jag orkat
[x] hittat på aprilskämt som någon trott på
[x] ätit pizza till frukost
[x] varit i en ambulans
[ ] varit i en polisbil
[x] har/haft ett husdjur
[ ] sjungit solo
[x] kört moped
[x] somnat i skolan under en lektion
[x] läst någon annans dagbok i smyg
[ ] suttit vid datorn över 10 timmar i sträck
[x] målat en tavla
[x] smakat på bläckfisk
[ ] glömt en bra väns födelsedag
[x] blivit stucken av en geting
[x] brutit något 
[x] gett pengar till en gatu-spelare
[x] först hatat någon, men sedan börjat gilla den
[x] tappat bort en biblioteksbok
[ ] lärt mig första hjälpen
[x] spelat golf/minigolf
[ ] varit med om en trafikolycka
[x] beställt nånting jag inte har nytta av
[x] varit i Lappland
[x] varit med i tidningen
[ ] varit på bio utomlands
[x] gått på dagis
[x] använt reflex
[x] lekt med småbilar
[x] ätit någonting inom senaste timmen
[x] fått ett blåmärke inom senaste veckan
[x] brutit något ben senaste året (lillfingret)
[x] varit på sjukhus senaste året
[x] varit hos doktorn senaste året

Det var lite tråksaker om mej :/


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0