17 juli - igen xD

Haha. Nu är jag tillbaka vid datorn igen.. Typ tredje inlägget idag?

Idag har jag varit på Tuvan och fikat med: Lina & Viktor, Simon & Viktor, Ida och Olov. Det var fint väder i början men sen bröt det ut, regnet.. Hur mkt som helst xD Trodde aldrig att det skulle sluta regna, haha. Sen följde jag Lina upp på BVC, hon skulle dit och kolla upp en sak.. Ja, hur som helst, nu ska jag ner och smaka på den glassen som jag köpte för nån dag sen.. Är det någon som har smakat Italiensk glass? :-O



Emma&Viktor


Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Vad bra blogg du har, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-07-18 @ 11:34:14
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Lina

Va söta ni är!

Dax att framkalla lite kort snart va?

Du har väl några hundra nu antar ja ;)

2009-07-18 @ 14:31:11
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Har lagt till dig nu, lägger du till mig? :)

2009-07-18 @ 21:00:10
URL: http://novembersara.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0