31-3-09

Hej,

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg.. Jag har inte haft tid eller ork att blogga, det finns inget att skriva om. Just nu så känner jag att jag måste prioritera skolan och läxor. Jag ska bli bättre på att blogga men det kan ta lite tid :/

Idag har det iallafall varit en lite rolig dag. Det var NO:n som gjorde det roligt ^^ Det var någon som satte på "brandduschen" i klassrummet och ut på golvet rann typ 100liter vatten ;P Jag var inte med är det hände men jag hade inget annat att göra så jag hjälpte till att skura och skyffla vatten.. (det vart tre hinkar^^) Ryktet om det där spred sig på typ mindre än 5 minuter och sen visste hela skolan om det xD I alla fall så har jag börjat om att läsa Twilight.. Det här är andra gången och förmodligen inte den sista gången ;)

Nu ska jag gå och göra klart en uppgift som vi har i SO:n sen ska jag sova..
Ha det bra!<3 :*

Jag måste bara påminna att det är 1:a april imorrn! xD



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0