Busfrö ♥

Haha, nog kan man skratta. Blev väckt av Charlie imorse, Simon la honom i min säng och han anföll mig. När han var klar med väckningen la han sig längst ner i min säng. Mitt emot honom var en spegel. Ju längre tid det gick, ju mer började han låta mot den där spegeln. Slutade med att han låg och morrade och skällde (!) och våran hund skäller nästan aldrig. Satte ner honom på golvet, han nosade på spegeln och sprang, sprang som om det gällde livet, ut ut mitt rum och ner för trappen. Mitt lilla busfrö ♥

Charlie & Simon.

Foto: Emma Nyström

Postat av: Josephine

Hej! Vad roligt att du kikade in på min blogg. Och din komplimang värmde runt hjärtat. Du får mer än gärna lägga ut den på din blogg och länka mig till den. Vill du att jag skickar en länk eller kod till videon?



Kramar.

2010-08-10 @ 12:01:20
URL: http://josephinevchall.blogg.se/
Postat av: Mamma

Visst är mina killar söta??? Även fotografen är söt ;) Kramiz

2010-08-11 @ 11:59:20

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0