10/12 -10 ♥

Hemma efter en grymt kul och mysig dag på praktiken. Julpyssel och pepparkakor, busiga barn, utelek i snön sen sju lästa böcker vilket inte var så bra för min hals. Tog bussen in till stan och sen blev det att handla och titta på lite kameror och objektiv, längtar som tusan till efter jul då det förmodligen blir att köpa ett 70-200/f2,8! ♥

Lovade ju en bild på herr Johan Forsberg också och tänkte ge er den nu, första gången det kommer upp en stor bild på bloggen på länge nu, men jag är tvungen! Ska sätta mig och kolla igenom resten av bilderna snart också.. Vill ni se någon bild ikväll eller ska jag vänta till imorgon? Ni bestämmer, so let's hear!


                Vilket leende, Johan Forsberg, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: -

he is so cute :D

2010-12-10 @ 22:36:02
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0