Älskade Charlie

  God morgon! Tänkte bara kika in nu innan vi åker till Jörn. Ska dit och fira jul med mormor & morfar. Var egentligen tänkt att träffa kusinerna då också men eftersom de har åkt på magsjuka så blir inte det.. Som jag sa till Alicia, droppa julklapparna på bron sen hämta i omgångar, hahaha. Blir en vända förbi Skellefteå först så att jag får lämna alla kläder och saker som jag egentligen skulle ha fraktat från Jörn på måndagmorgon. Tack! Har gjort två tidsinställda inlägg till senare idag eftersom jag inte kommer kunna blogga förrän imorgon..

Här kommer några bilder på Charlie & Ariel också som jag tog på julafton när Jens var och hälsade på med Ariel-bus! Kan samtidigt passa på att tacka Jens, Kristin, Jimmy & Lisa än en gång för juklapparna. Tack!

Ni får ha en fortsatt bra dag och kväll så hörs vi imorgon någon gång sen är ni väl gulliga och kollar ni inlägget under och hjälper mig med några goda råd och idéer! Glöm nu inte att kommentera också innan ni lämnar bloggen! ♥




Charlie & Ariel, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: malin

Hejsan, gillar du ett extra gott skratt om dagen ?

Kolla då in min blogg & få de där extra skrattet ! :)

2010-12-26 @ 09:02:35
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: Kristin

Varsegod ;))

2010-12-26 @ 22:21:24
URL: http://kristiiiin.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0