H o c k e y s n a c k

DOMARSKADAL. MELKER GJORDE MÅL. SLAGSMÅL. FÖRLÄNGNING. DOMARSKANDAL IGEN. STRAFFAR. DAVID AVGJORDE PÅ STRAFF. TÅRAR. GLÄDJE.

Så såg matchen ut i en kort sammanfattning. Klarar inte av domajävlarna. Mycket glädje men samtidigt mycket hat. Ja, det blev vinst efter att David satte sin straff i sudden, därav tårarna, där brast det för Viktoria! ♥ Två poäng som egentligen skulle ha varit tre efter två bortdömda mål, vad ska man säga om det?! Ska det vara så, att man ska måsta göra sex mål för att få fyra av dem godkända.. Dessa matcher, mot Gnaget, ska alltid bli så jävla förstörda p.g.a av domarmissar!

Nej, nu ska jag kolla igenom bilderna jag tog idag. Sen får vi se om det kommer några ikväll eller om jag väntar till imorgon innan jag lägger ut dem.. Är så trött i skallen nu efter alla skrik och allt ljud ikväll. Kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0