Hockeyfoton AIK - Färjestad, DEL 1 ♥

Här nedan kommer första delen med hockeybilder från matchen mot Färjestad. Har testat en annan redigering på dem. Vet inte om de blev bättre eller sämre.. Vad tycker ni?

Ska väl ta och dra mig till skolan snart.. Har sista provet för terminen idag och jag hoppas det går bra. Men de gör det troligen inte eftersom jag förstår nada av det jag har prov på, suck. Sista riktiga skoldagen idag också vilket jag hissar till tusen! Sen imorgon går vi bara fram till lunch sen bowling på kvällen. Nice!

Ni får ha en bra dag och glöm nu inte att lämna en liten kommentar innan ni lämnar bloggen.. Man blir glad av kommentarer! ♥










                   Skellefteå AIK - Färjestad, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: josefine

godmorgon :)

2010-12-20 @ 08:39:57
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: E

Bättre :) Snyggt!

2010-12-20 @ 10:53:59
Postat av: Viktoria

DEet blir nog bra!! ;)

2010-12-20 @ 15:39:18
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0