LITE SOM EN TECKNAD SERIE..

Äntligen är sista riktiga skoldagen slut, sista riktiga skoldagen 2010! Känns skönt. Skoldagen avslutades på bästa möjliga sätt med prov i Naturkunskap där jag lämnade rummet med ännu ett MVG. Kan inte förstå det, inte mamma eller Viktoria heller, ingen förstår det.. Som jag sa till mamma, mina bättre betyg kom nu när det är juluppehåll i hockeyn, vad ska det betyda? Nej, nästa termin ska det jobbas järnet, även om hockeyn tar upp stor del av tiden. Det ska gå! ♥

Imorgon är det en lektion, svenskalektion, sen slutar vi. Stan med Louise och Vikoria efter lunch. Sen bowling på kvällen med hela skolan, julmys. Ska ha med mig kameran hela dagen imorgon också, både på dagen och kvällen. Så det lär komma lite bilder då. Kram.


                     Skellefteå AIK - Färjestad, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: Matilda

Inte dåligt med MVG!

2010-12-20 @ 17:44:13
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0