M å n d a g

Hallå i stugan! Äntligen är skoldagen över, eller det var den redan för en timme sedan, men ändå.. Matteprov, *plättar till lunch och sedan naturkunskap, så har dagen sett ut. Alltså, en vanlig dag på skolan. Lovade ju att jag skulle lägga ut lite bilder från före hockeyn, har funderat och funderat om jag verkligen vill det.. Men här kommer bilderna, lär ångra att jag lade ut dem, men det får jag ta, även Viktoria för den delen! ♥

*Plättar till lunch, inte pannkaka!




             Emma Nyström & Viktoria Sjölund, Canon EOS 1000D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS

Postat av: labben

e det första gången som du e framför kameran Emma :D

2010-12-06 @ 16:07:46
URL: http://recentionserier.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0