M E L K E R K A R L S S O N

Ja, har suttit med bilden även ikväll. Kan väl bara säga, vettefan vad som hände. Vad jag än gör blir det bara värre och värre, näsan är helt fel.. Ska försöka lite till, sen ger jag upp, går och lägger mig. Godnatt.

Vad tycker ni? Vad kan jag förbättra? Eftersom jag har stirrat på den såpass länge, då ser jag inte vad som är fel, förutom näsan då..


                    Ska föreställa Mekke, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: Ida

Du är ju jätte duktig!!

2010-12-08 @ 23:17:41
Postat av: razzel

Jag ritade bland annat saker till några julkort, men de lägger jag upp när de är klara,

Sedan ritaden jag några andra saker också och de lägger jag upp så fort jag kan;D

2010-12-09 @ 07:59:45
URL: http://www.hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: -

de syns ju skitmkt att de e mekke :O mycket mer likt än min mekke :P

2010-12-09 @ 17:08:44
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0