r o l i g t

Visst ja, när vi gick från hockeyn så gick vi först förbi Melkers bil där hans tjej satt och väntade på honom, Viktoria skämdes, Erik Forssell glodde och småskrattade. Viktora skämdes ytterligare. När vi kommit framför bilen så var jag och ryckte lite i hennes tröja så att man såg nummer femton lite extra bra. Det rann över för Viktoria och jag fick en smäll. Sen körde Fredrik Warg förbi, jag gick och pratade i telefon och skojade och sa att jag skulle hälsa. Höjde handen som jag höll telefonen i och Fredrik vinkade tillbaka! Nu blev du allt avundsjuk va, Alicia?


           Lägger ut bilden igen, Alicia & Fredrik, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Postat av: Alicia

Liiiiite kanske;] Haha:]

2010-12-05 @ 12:48:55
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Det är fan inte ens kul! XD

2010-12-05 @ 22:01:33
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0