Rubrik

Kom hem från praktiken för ett tag sedan, bra dag på jobbet, lite nervöst där en kort stund, men.. Ska snart gå in till stan igen och ta bussen upp till Solbacken där jag ska möta upp Saga och Alicia efter 18.00 någon gång. Kanske hinner köpa någon julklapp också!

Tack kära broder också för att du kunde hämta mig ikväll. Fastän det var för en sån fånig sak jag skulle dit upp för. Inte fånig för mig men.. Tack! ♥


                   Lite annorlunda beskuren bild, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Postat av: Mille

Hehe jo, det här med min skolgång eller vad man kallar det är lite komplicerat (a) Men går/har gått SPID som var fyra år. Sen i fyran var jag skoltrött och mådde inte så himla bra, så istället för att få G i betygen och sluta med kurserna då tog jag paus från dem och läser klart det nu :P Fattar du? (a)



Från en sak till en annan, var står eller sitter du när du fotar på hockeyn? :D

2010-12-02 @ 22:27:58
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0