TACK FÖR HJÄLPEN!

Tack till Marcus som gjorde att jag fick mig in på bloggen! Allt är bara huller om buller på blogg.se framsida och.. Ja, tycker att ni ska gå in på Marcus blogg →HÄR← för den är grymt bra!

Humöret har varit på topp idag med en liten dipp. Nu hoppas jag att allt fixar sig. Som Alicia sa: Inte samma utan hockeybrud 3 :'(.....</3

Annars har väl dagen sett ut som vanligt, med den gamla hederliga powernapen som varar flera timmar istället för några minuter. Lite hockey nu på kvällskvisten som tyvärr slutade med förlust med 5-3 efter sista målet i tom kasse.

Sen som pricken över i:et, telefonprat med Viktoria i först okänd längd sen andra samtalet i 1h 7min. Har ingen aning om vad vi pratar om egenligen, i vissa fall sitter vi bara tysta och koncentrerar oss på det egna..

Ja, ska inte tråka ut er nu.. Ska ta och lägga mig om en stund om det går eftersom det är praktik imorgon, sista dagen innan jul men mina små barn på dagiset. Godnatt, kram.


Taget med mobilkameran, därför så dålig kvalité.

Postat av: Hockeybrud 2;D

Inte Dessamma, Inte dessamma!!! Hon SKA med!</3♥

2010-12-16 @ 20:35:13
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0