Objektivfundering..

Står i valet och kvalet nu. Kan inte bestämmma mig.. Har länge suktat efter ett dugligt teleobjektiv, ett ljusstarkt sådant eftersom mitt tele som jag har nu är uruselt när det gäller ljuset! Har då hittat ett objektiv som uppfyller alla mina krav, Tamron AF 70-200/2,8 Di Macro och jag är förälskad. Har suttit och läst igenom allt som någonsin har skrivits om de objektivet känns det som.. Men jag är så snål just nu, funderar, behöver jag det verkligen, är de värt pengarna? Ni undrar alltså varför jag tänker så? Jo, för det objektivet jag vill ha kostar kring väldigt mycket, det går på 8490:- inne på Expert!

Kan ju tillägga att jag faktiskt har råd till det i nuläget OCH Viktoria ska isåfall köpa mitt gamla teleobjektiv om jag köper ett nytt! Hon ska förövrigt inhandla systemkamera i veckan, tror jag är mer taggad än vad hon är, ska lära henne allt jag kan, hahaha. Tillbaka till ämnet, då får jag även in pengar där + får kanske pengar i födelsedagspresent också om jag har tur.. Hjälp mig, ge mig förslag, ge mig goda råd! Hur ska jag göra? ♥

Update: Självklart ska jag vänta och fortsätta fundera! Det här är ingen man bara köper för köpandets skull.. Men säg ändå vad ni tycker, det kan hjälpa mig rejält!

Postat av: F A N N Y

Okej jag ska nog fixa det;)

2010-12-26 @ 01:06:05
URL: http://fannyfotar.blogg.se/
Postat av: Mille

God Jul! :D

2010-12-26 @ 02:07:09
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0