Harry Potter.

Under jul -och nyår har jag suttit framför tv:n när varenda film i en av mina favoritserier har visats... Alltså Harry Potter. Jag tröttnar aldrig, filmerna är välsedda, det kan jag lova. En person som har blivit en stor favorit är Rupert Grint som spelar Ron Weasley. Han har växt under filmerna medan Daniel Radcliffe går neråt i min skala. Jag tycker han blir mer och mer fake medan Rupert blir mer och mer självklar och klockren. Ska fortsätta att se den sista utkomna filmen, Harry Potter & Halvblodsprinsen ikväll för att avsluta den här omgången.

Anna ringde nyss. Någon har snott min cykel som har stått hos henne en tid nu.. Den har varit där under hela terminen men använts flitigt. Får väl hoppas att någon bara har gjort det för att jävlas eller nåt. Den stod på gården igår, lite halvt översnöad. Ja, det enda man kan göra är väl på att hoppas att den återfinns, annars är jag utan cykel.




Av: Emma Nyström



Postat av: Bellz

Har du gjort bilden? Den var jätte fin! ;D



Sv: Hehe nu blev det en ändring ^^

Kram

2010-01-06 @ 08:49:09
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0