Pojken i randig pyjamas.

Vilken film alltså. Ursäkta men fyf*n vad sorgligt!! Det var en film som verkligen berörde och jag kan nästan lova att de flesta gråter när de ser den? Jag såg den för första gången nyss och det kan jag lova: jag grät, och det var inte lite "/

Vi har 2:a världskrigettema på skolan nu och jag har börjat läsa just den boken och efter att ha sett filmen kan jag ju säga: jag ska inte läsa boken på skolan för då lär jag ju skrämma bort varenda människa som är i närheten. Om jag gråter så här till filmen.. ja hur blir det då med boken?

Nu blir det sängen och några avsnitt Unga mödrar.


Postat av: Vikrtoria

Sv: Jag har gjort den! :}

2010-01-31 @ 16:11:41
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/
Postat av: Bellz

Å den såg vi i skolan förar veckan! :O



Sv: Haha ja de måste vara han^^

Kram

2010-01-31 @ 19:33:19
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0