Blogglust.

Nu är jag i bastun igen, aka övervåningen. Jag och Simon har varit över hos Viktoria som jag förövrigt inte har träffat sen jag var tre om man räknar bort en gång. Fick också träffa Linus, Dan och Carina.

Har inte så mycket att skriva, ingen aning om vad jag ska skriva, får inga kommentarer, blogglusten är på botten. Skriv en kommentar och berätta vad ni vill läsa om på bloggen? Kram.

Postat av: anonym

vi vill se mer bilder, gärna hockeyrelaterade. :):)

2010-07-12 @ 21:59:54
Postat av: Lina

Jag vill läsa och se bilder från ert nya hus, samt från stugan vore också kul att se. Antar att Ida skulle också vilja se samma kort...



Tänk på att läsar antalet kan minska under sommaren, då folk oftast är ute ist för att sitta framför datorn ;)

Längtar att få se bilder från min möhippa också.

Kram Lina



Ps... Ge Simon en puss från mig :)

2010-07-12 @ 23:43:56

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0