DETTA FÄLT MÅSTE FYLLAS I.

Nu kommer inlägget jag lovade men det kommer vara lika tråkigt idag som det har varit tidigare i veckan och de två kommande veckorna. Jag har jobbat i veckan och varit helt slutkörd på kvällarna, sovit hos Lina & Fredde och sen hos Johanna. Jag har sett Eclipse en andra gång och ätit toast eller kycklingsallad varje dag den här veckan. Jag har varit vaken halva nätterna med Johanna, pratat & skrattat, stigit upp kl. 7.00 varje morgon och ätit frukost i trans. Min vecka har varit rolig, jobbig, enformig, trevlig. Den har varit lärorik. Men nu är det helg och jag är i Boden och har främmande fram till söndag av Johannagumman ♥ Det kommer alltså vara ganska lugnt här i helgen men jag kommer blogga iaf en gång per dag så det är bara att kika in här imorgon och på söndag. OCH bara så ni vet, ni gör min dag om ni lämnar en kommentar eller två!

Glöm förresten inte att kolla in Johanna Erikssons blivande fästman, Boo Boo Stewart. Deras förstfödde son ska heta Ho Ho Stewart också ifall ni undrar!

Gammal bild ♥




Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0