Hejsan!

Emmelie här! Som ni vet ska jag gästblogga här nu när Emma är borta och inte har tillgång till internet.? Vet inte varför hon valde mig för att blogga - skriver oftast en massa weird stuff - men det är säkert för att jag är så awesome! ;)

Anyway, tänker skryta om att jag har en av världens bästa kompisar, EMMA! Jag kan prata med henne om vad som helst och hon är en av dem få personer jag kan vara mig själv med! Jag är stolt över henne också, men det behöver jag inte gå in på här!

Vi är så konstiga; är vakna hela nätter och klagar sedan på att vi är trötta, går på promenad klockan 3 (natten) på vintern, hittar på låtsaskompisar, fotar allt vi ser och..ja vad ska man säga? x')

Emma, fotograf: Emmelie


Emmelie, fotograf: Emma


Nu måste jag fortsätta städa men kika gärna in på min blogg, Emmelie Krypsjö. Herrå!♥


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0