July 26, 2010

Nu är det såhär, det är lite internetstrul.. Mitt internet är ganska segt och min dator också, det krånglar och allt går väldigt sakta. Men nu gör vi ett försök att skriva ett någorlunda bra inlägg!

Johanna var ju hos mig i helgen och vi har sett på film, ätit godis, varit på marknaden, badat på utebadet i Boden och suttit i bilkö i nästan två timmar. Vi har gjort det mesta som går göra alltså. En av filmerna vi såg var Precious..

Dagen har i allmänhet spenderats på jobbet där det även där var ganska trögstartat och segt. Det var ett härligt gäng att jobba med idag så det gick ändå fort. När jag slutade åkte jag hem och sov till nyss. Funderar om jag ska åka iväg och handla eller om jag ska duscha och lägga mig i soffan med en riktigt bra bok och göra en tidigkväll.. Tror det är Eclipse och den varma soffan som drar mest.

Till Johanna L: Jag kan ju kanske köra moppen upp till er och åka med er om ni skulle köra? Sen byter vi grejer i samma veva?

Postat av: Johanna [Hockey&Foto]

Det låter bra, vi får hoppas att vädret är på vår sida!

2010-07-26 @ 22:16:13
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: s

svar: gjort det!!!!

2010-07-26 @ 23:25:29
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0