I'M IN LOVE ♥

OMJ (Oh my Jacob) säger jag bara. Jag och Emmelie är helt hyper. Jag har sett förmodligen årets bästa film och cyklat 2km i spöregn, de du Lina, jag är inte så lat ser du. Väntar bara på att Viktoria ska höra av sig så att vi får bestämma när vi ska gå och se Eclipse ♥ Kan inte skriva nu, hela jag är helt knäpp nu, det kan Emmelie intyga ;) Loggar in här imorgon, eller idag blir det egentligen och skriver mer och lägger förmodligen in bilder. Kram.


Postat av: Lina

Bravo Emma!

Men har du sett årets bästa film så kanske det var värt att cykla :)

Kul att höra att filmen var bra, ska absolut se den, nån gång i framtiden... vore najs med bio!

Kram

2010-06-30 @ 09:31:33

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0