Fail.

Måste bara berätta om mitt totala misslyckande. Var hos Anna och skulle köra hem. Tänkte att jag skulle köra förbi ladan för att se om det var några snygga killar utanför :$ Kom körande och ser att det sitter tre stycken utanför och kollar åt mitt håll, jag får panik och gasar.. Skulle köra in på parkeringen men ser att det står en bil där, totalbromsar. Tur var ju det, körde på högra sidan av bilen, på andra sidan står Tim Erixon. Tänker att jag ska ringa Emmelie och berätta. När jag kommer hem har jag fått ett sms av Johanna där det står: "Rundblad solar utanför ladan!". Hur galen blev inte jag då, gasade ju järnet, skulle ha stannat x')


© Emma Nyström

Postat av: EmmelieK

hahahahahahahaha xD

2010-05-19 @ 18:21:53
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0