Mercredi le 26 mai, 2010.

Skoldagen har varit lugn. På NO:n fick vi skära i grishjärta, fy tusan säger jag bara (bild kommer när Johanna har satt in den på datan)! På gympan hade vi baseball i regnet. Sen på svenskan/engelskan fick vi veta vad vi fick på nationella. Jag fick VG- i engelska och VG i svenska, gissa om jag blev lycklig. I engelskan hoppades jag som mest på G. Mitt brev om sommarjobb (om jag får något) har inte kommit än, jag blir galen.

Nu ska jag ta mig något och äta sedan blir det antingen promenad eller motionscykel, jag röstar på cykel eftersom då får jag ändå vara kvar inne, men min syster lär ju inte gå med på det -.-'

Simon&fisk.

© Emma Nyström

Postat av: JOHANNA E

sv; jag kan säga någon gång då jag är med dig...

2010-05-27 @ 19:36:44
URL: http://johannaiparken.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0