Yamaha DT ♥

Kom hem för en liten stund sedan från Långviken.. Har varit där och gjort uppkörning och prov för klass II moppe. Uppkörningen gick oväntat bra och provet gick galant. Klarade mig med två fel, så till veckan kör jag förmodligen min DT ")

Sitter och ser på Good Luck Chuck nu med kusinerna. Det blir att gå på stan imorgon eftersom det inte är nån skola.. Ska försöka hitta skor till skolavslutningen. Sedan blir det att fara hem och plugga till en massa prov.

Nästa: huvudvärkstablett till mitt yra&illamående huvud.


© Emma Nyström

Postat av: Lina

Emma om du har huvudvärk och mår illa igen bör du uppsöka VC och kolla ditt blodtryck!

Samt ta lite andra prover.

I din låga ålder ska man inte ha huvudvärk och må illa.

Ta hand om dig!

2010-05-03 @ 09:14:06
Postat av: Ida

Vad kul att körningen och provet gick bra! Håller med Lina, du måste vara rädd om dig! Ring om boka tid IDAG!! Sugen på sköta Alva en stund på fredag em? Kram kram

2010-05-03 @ 11:13:46
Postat av: Mamma

Du måste äta bättre Emma. Ensidig kost gör att man inte mår bra och att helt låta bli är inte ok.Sen mår man inte bra av ett dammigt rum....

Kramiz, mamma.

2010-05-10 @ 12:21:29

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0