Autografer..

Visst ja, har glömt att berätta det.. Jag blev ju snuvad på en autograf av Olle. Efter att Idol var slut så stod jag framme vid scenen och Olle började skriva autografer och krama fansen. Han kramade om tjejen bredvid mig och höll just på ta pennan jag höll i, då kom den där dumma jävla vakten och drog iväg honom! Så sjukt sur jag blev då. Bättre blev det ju inte heller när jag fick autograf av Jay och han skrev den på FEL sida av papperet?! Nästan alla de andra idolernas autografer stod på ena sidan och han skrev på andra sidan..

Så nu hoppas jag att Olle tar sig till de tre bästa så att han följer med runt i landet på turné, så att jag kan få min autograf!

Ja, men jag fick då några autografer under fredagen, de flesta från Daniel, även det där Till Emma [hjärta], men ändå! Tog en på handen också, hahaha..





Postat av: Evelina

Hejsan, fuskigt jag vill me ha autografer, särskilt Sassas för hon e bäst:D

2010-11-16 @ 18:50:49
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0