!&/(#/¤"?!%?

Håller på att frysa ihjäl i denna lilla #&!/(#! håla, aka Skellefteå. Det är minusgrader, till och med helvetet skulle frysa till is här. Trodde fingrarna skulle trilla av när jag cyklade från stan.. Nej, nog klagat om vädret nu. Dagen har spenderats hemma i sängen med läxor och hemuppgiften som vi aldrig fick, hahaha. Mötte upp Louise för lyxmiddag på Subway för att sedan vinka av henne när hon åkte till Umeå. Cyklade sedan hem och kröp ner under täcket igen för att få upp kroppstemperaturen från -17ºc.. Så nu sitter jag här igen och kollar bloggstatistiken och facebook för 34717 gången idag!

Har äntligen fått det bekräftat också eller rättare sagt, mamma har gått med på att följa mig på ICA Kvantum på fredag. Förstå att jag är LYCKLIG! ♥ Om man bortser från det att jag ska till Luleå då, det dämpade humöret lite..


Hockeyabstinens, träningen imorgon får stilla lite, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: Matilda

Haha verkligen, galet kallt idag! Men däremot älskar jag snön, kan aldrig få nog ;) Jag kan gärna lämna i någon vecka, just nu känns det himla jobbigt med kylan. Att det behöver vara så kallt? Kan stanna vid -3 eller något. Där kan minimala temperaturen ligga.

2010-11-09 @ 18:58:40
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Mamma

Visst är mamma bra ibland? Ha en bra dag:) Kramizar till min gumma!!!

2010-11-10 @ 07:45:19

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0