FICK EN ÖVERRASKNING..

Känner träningvärken komma, hade cirkelträning på idrotten idag.. Har sedan gått med Louise & Viktoria på stan, med Lina en liten stund också. Fick med mig en ProViva och en kycklingsallad hem. Fick även en liten överraskning idag, fick veta att vi är LEDIGA imorgon, eller rättare sagt hemstudiedag utan uppgifter.. Hörde att de flesta i klassen skulle vara uppe hela natten, lägga sig sent och så vidare. Men jag kommer däcka och det är snart. Känner att ögonen håller på att falla ihop redan så det blir nog en tidigkväll med sovmorgon imorgon, härligt!


            Inte en hockeybild, jag är chockad, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Postat av: cissi

Vi är också lediga imorron! och på onsdag=)

btw. det var jag som sa att du skulle lägga in bilden på Adam;) hihi

2010-11-08 @ 20:37:03

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0