Överredigerad..

Sitter och ser Paranormal Activity, vet inte om jag ska fullborda.. Ska hur som helst gå och lägga mig snart, vare sig det är före eller efter det att filmen är slut. Så jag avslutar dagen med en aning överredigerad bild på Viktoria och Ollie. Godnatt, kram.

Update: Jag såg klart filmen, eller jag såg allt fram till slutet när hon stod där i dörröppningen sedan gömde jag mig i händerna. Viktoria har berättat vad som hände, de sekunderna jag inte vågade titta.. Usch, säger jag bara om den där filmen!


© Denna bild får inte kopieras, Nikon D60 + Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Postat av: Melvinkjersti

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-02-20 @ 14:56:20
URL: http://melvinkjersti.blogetty.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0