SVAR PÅ TAL

  anonym om TIDIGKVÄLL:

Kan du inte lägga upp andra bilder än hockeyn och idol? Det skulle ju vara roligare och mer interessant.

Jo, nu är det ju såhär att jag har frågat vad ni vill läsa om och se bilder på. Har fått kommentarer som mer hockeybilder, mer bilder från idol.. Därför kommer det mycket såna bilder. Sen så vet jag inte vem jag ska lyssna på, de som skriver kommentarer eller de som bara finns därute, som väntar sig att jag ska förstå vad ni vill se mer av?

Det kommer bilder på Alva & Viktor sen kanske på Tindra & Towa också, väntar bara på tillåtelse.

Sen så, om ni vill se andra bilder, så ska jag försöka fixa det. Kan varna redan nu om att det kommer hockeybilder imorgon eftersom det är match då, men det kan även dröja till i övermorgon.. Ska även försöka flika in andra bilder lite här och där också! Förlåt om jag överreagerar men.. Det ska bli mer bilder på annat. Kram.


                     Gammal bild på Charlie, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G




Postat av: anonym

2010-11-29 @ 14:53:27
Postat av: Viktoria

Sv: Jo nu har jag, och emma det kommer mest bli hockeybilder iallafall! Haha

2010-11-29 @ 18:05:39
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/
Postat av: Tormodmaria

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-10 @ 13:39:52
URL: http://tormodmaria.blogocial.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0