13/10 -10 ♥

Dagen har flytit på bra, om man räknar bort morgonen när mopedjäveln inte ville starta så jag
fick gå/springa till skolan och kom en kvart försent till engelskan. Men efter det har det flytit på. Skolan slutade 10 i 11 och då gick jag upp till Anna för att hämta cykeln. Tog en powernap där och drog mig sedan ner till stan för att gå till banken. Försökte fixa nytt bankkort men eftersom legitimationen också är borta funkade inte det. Får vänta två-tre veckor till innan jag åker till Boden och kan skaffa ett nytt. Suck. Fick med mitt ett shampoo hem från stan också, för de sista slantarna.

Blir en slapparkväll sen framför Biggest loser, Grey's Anatomy och sen Kungarna av Tylösand. Inga läxor ikväll, känns bra!


                                   Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0