27/10 -10 ♥

Kom just innanför dörren, har varit iväg på biblioteket och lämnat tillbaka en hel bunt med
böcker sedan har jag varit och handlar fastän jag inte orkar. ProViva & bananer! ♥ Snart blir det att sätta sig med omvårdnadsarbetet som ska in på fredag, men först måste Viktoria komma hem till Jörn så att hon kan skicka arbetet som jag påbörjade där.. 

Imorgon fyller jag på med hockeyfoton också, match mot Frölunda så det lär bli lite nya bilder! Sedan åker ju moi et ma cousines till Boden på fredag så ni kan vänta er en massa porträtt i framtiden också + en massa bilder på Charlie! ♥ Over and out, puss.


                                 Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0