Bortamatch..

Sitter bänkad framför datorn även ikväll, Timrå - Skellefteå AIK. Det var tänkt att jag skulle till Johanna ikväll men eftersom jag är så förkyld hoppade vi över det, får bli nästa bortamatch istället. Än så länge låter det bra, det låter som att vi har övertaget. Johan Forsberg har då fått göra det första målet för kvällen som då gett oss ledningen! Pa(r)vel Skrbek har gjort det andra men det blev bortdömt.. En liten update: Timrå vann med 3-2! "/

Har legat hemma både igår och idag också. Hostan blir bara värre, längtar för första gången i hela mitt liv efter hostmedicinen som Simon kommer med imorgon. Hoppas att jag orkar med skolan imorgon..

Citat: "Jag trodde han var död?!"

                                  Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Postat av: Viktoria

Mitt citat :D

2010-10-08 @ 08:43:51
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0