Finfrämmen ♥

Kämpade mig till skolan idag. Vi jobbade med elsäkerhet och fick knipsa i kablar. Det var ju hur kul som helst!? Fick en yoghurt utspilld över mig också så det blev hem och byta kläder nu innan jag ska på stan.. Men det är ingen fara på taket.  

Senare ikväll ska jag möta upp Viktoria och den andra förlorade kusinen Louise, som har flyttat till Umeå. Sedan åker vi till Jörn för att återvända hit imorgon för hockeyn. Lillebror kommer från Boden imorgon också så då får jag träffa honom, vi ska samtidigt fira honom eftersom han fyllde år förra helgen. Min lillebror har blivit stor, 12 år!


               Canon EOS 1000D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS, foto: Viktoria Sjölund



Postat av: s

om du scrolla ner lite på bloggen så ser du ;)

2010-10-08 @ 17:32:12
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0