Humor ♥

Tänkte lätta upp stämningen lite nu efter en tung förlust.. Emmelie och jag sms:ade i pausen förra hemmamatchen tror jag att det var.. Höll på att skratta ihjäl mig där ett tag, det här kallar jag förvirrad humor! ♥

Emma: DAVID RUNDBLAD! <3
Emmelie: Va?
Emma: Han gjorde MÅL! :-D <3
Emmelie: Jaha.:-O x') Jag trodde du skulle säga att du var tsm med honom eller något.x')
Emma: Men det visste du väl redan? O.o
Emmelie: Ofta? :-O
Emma: Ja? :-o

Emma: Hur går det med ****** förresten? ;-)
Emmelie: Jo bra. Jag är gravid och vi ska gifta oss. :-D ..Vad tror du? -.-' x')
Emma: GRATTIS! HOPPAS PÅ ETT LITET HOCKEYPROFFS! :-D
Emmelie: Hahahaha! X') ..vänta, du förstod att jag skojade va? :-O
Emma: Kan säga detsamma x')


                                 Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G



Postat av: Louise <3

hahahh :P

2010-10-07 @ 22:18:24
URL: http://louisesjolund.blogg.se/
Postat av: EmmelieK

Emma, what's wrong with us? :O XD

2010-10-07 @ 22:29:43
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0