BAD LUCK..

Min dator gick tyvärr inte laga igår. Vet inte hur jag ska göra. Min moppe har gett upp allt mer, nu har vajern till hastighetsmätaren gått av också, någon som är bra på att fixa moppar? Var hos läkaren idag också, blir att ha kvar gipset iaf resten av veckan, ska på magnetröntgen någon gång i veckan. Har jag tur så får jag ta bort det, annars vettetusan, han sa att om det är båtbenet så blir det minst 12 veckor
till. Håll tummarna!

Till Ida: Jag har slut pengar på mobilen, så du kan ju ringa sen..

Ska till Lina och myspysa med Viktor en stund också snart. Over and out.  


Postat av: Ida

Gipset???Har jag missat nåt? Ringer dig på Onsdag kväll...jobbar imorgon em/natt.



Kram

2010-09-06 @ 22:05:25

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0