Kamerasaker ♥

Nu är det beställt, ett batterigrepp till kameran! Sen till veckan blir det ett nytt objektiv, då är väskan fullbordad, tills vidare iaf. Det enda negativa då är att lönen slut då också "/



Vilken utökning från sommaren -09 då jag uppgraderade mig från min lilla
kompaktkamera till min första systemkamera:

Kamera:
Nikon D60

Objektiv:
Nikkor AF-S DX 18-55/3.5-5.6G VR (kitobjektiv)
Tamron AF 70-300/4,0-5,6 Di Macro

Tillbehör:
GOLLA CAM BAG PRO BLACK G778
LowePro Cirrus TLZ 15
UV-filter 62mm
Motljusskydd
Fjärrutlösare
Stativ
Ministativ

Snart mitt:
Nikkor AF-S DX 35mm f/1.8 G
Batterigrepp

Update: Jag vill ha en reflexskärm och en diffusor till både pop-up och externa blixten. Sen är
jag nöjd!



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0