20 april

Okej, nu var det morgon igen. Alltid lika jobbigt att stiga upp, varje morgon. Men man måste ju. Hahah, det lät värsta deppigt. När som helst bär det av till Luleå för shopping. Som jag sa till mamma: Jag trivs inte i Luleå men man gör väl allt för att få kläder, sen så slog vi ju trots allt ut dem i hockeyn! [blinkblink] NU: ner och äta frukost.

Kommer upp några inlägg under dagen också och de som kommer upp härnäst, snälla kommentera där, behöver hjälp! Tror nästan jag ska sätta in en spärr så att ni inte kan lämna bloggen innan ni kommenterat. Hahah, skämt åsido, men ni får gärna ta er tid till det.

Ni får ha det så bra så hörs vi senare idag, kram.


Postat av: Malin

Haha, vad har shopping med hockey att göra? Det är ju som att jag inte skulle kunna åka till nån annan stad i Sverige som har ett hockeylag i elitserien bara för att jag inte gillar laget? LULEÅ <3

2011-04-20 @ 21:42:32
URL: http://www.malinscloset.myshowroom.se
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

thanks for sharing :) best wishes

2011-04-20 @ 22:54:01
URL: http://www.ligerworld.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0