8 mars

Bra jobbat. INGEN röst idag. Viskar, får inte fram ett ljud. Men på skolan ska jag ändå, har ju fullt upp idag. Skola, fika, möta upp Emmelie och sen Boden, som jag sa, helt fullt upp.

Är tröttare än tröttast idag, lite döv efter Emmelies segervrål i mitt öra, men ändå ovanligt glad ändå. Som Rikard, min lärare konstaterade förra veckan: hockeyn styr mitt humör. Kunde inte låta bli att skratta och bekräfta. Samma sak med bloggstatistiken. Det är illa att det ska vara så simpla saker som ska bestämma hur glad jag ska vara en dag, men det stämmer ju, hahah..

Ni får ha det så jättebra så hörs vi lite senare idag, kommer upp lite hockeybilder under dagen också, vet att många gillar det. Kram.


Misslyckad bild som inte är publicerad än, hör inte till inlägget. Från landskampen.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0