Bästa vänner?



Svar: Får väl börja med att säga TACK SÅ JÄTTEMYCKET, vad glad jag blir! Sen på din fråga.. Kanske inte var den bästa rubriken att ha men det var den som ploppade upp i mitt huvud. Killarna verkar ha en väldigt bra stämning tillsammans och i laget.

Sen om de är bästa vänner vet jag väl inte men snudd på kanske. Tim och Oscar - de två sista bilderna - är uppväxta tillsammans och de håller ju fortfarande ihop.. Så jag har faktiskt inget svar på din fråga, men vänner är de i alla fall. Läste för några sekunder att nämnda pojkar är släkt också.. Sen med David och Tim vet jag inte, men även de verkar ju hålla ihop ganska bra.

Hoppas du blev nöjd med svaret, trots att det inte blev så mycket till svar egentligen. Kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0