Citat

Emma: Lite liv - mycket fritid?

Emma: Jag har inga fönster..
Rosa: Bor du i ett fängelse?

Emma efter matchen: Jag ska inte ens ta av mig min tröja. Jag skäms inte för min religion!

Någon till domarna: Ni måste byta telefonnummer efter matchen!

Om en kille i röd Färjestadtröja: Tror inte han fattar vilken färg Färjetad har! Hahah, fattar ni? Färg? 

Alla med AIK-kläder blir vackra automatiskt!

Om en hockeybil: Är det miss Fredrik? Nej, det var fröken Jimmie..

Emma om Nihlstorp: Jävla sjuklövern själv! Nej, jag menar fyrklövern..

Anders Forsberg: Hallå på er!
Brudarna - Emma, Viktoria & Mia: Hej!
A. Forsberg: Nu måste vi vinna nästa match..
Brudarna: Jo, det krävs ju det.
A. Forsberg: Annars kommer jag vara sur länge.. En sån här match ska man vinna!
Ingen kommentar.
A. Forsberg: Ni får ha det så bra! Nu ska jag gå och hälsa på Wikegård..


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0