Nu finns det..

Emma: Är du åttioåriga Agda som just har varit på psykologkurs?

Viktoria: Emil Kåberg sitter mycket i snickerboa.
Emma: Det borde vara en järndörr på denna snickerboa..

Emma: Punkt. Punkt. Glad gubbe.

Emmelie: Tänk om det blir sju-noll.. Vad skulle du säga då?
Emma: Bra jobbat att det inte blev åtta-noll i alla fall.

Emmelie: Jag blir typ värsta klappmongot när Tim är i bild..

Emma om att Yared blir knätacklad: Ligg ner Yared! Ligg ner och säg att du har jätteont..

Emmelie: Kaniner, kaniner..
Emma: Vart fan ser du kaniner?
Emmelie: Jag vet inte.. Tänkte på kaniner!

På reklamen: Hjälp de utsatta barnen. Skänk pengar till de utsatta barnen.
Emma: Är jag ett utsatt barn?

Emma: Om du säger det.. Han kommer bli röd i hela ansiktet! Han kommer bli självlysande.

Någon som ser något samband? Har kollat på klockan sju gånger idag. Lyckas alltid hitta av rätt minut och det är lika obehagligt, eller jobbigt om man kan säga så, varje gång. Men skrattar samtidigt, bara några förstår varför.. ↓

10:44 på mobilklockan
13:44 på klockan i bilen
14:44 på mobilklockan
14:44 på en annan klocka
15:44 på klockan på bussen
16:44 på mobilklockan
19:44 på datorklockan

Emelie: ÄR DET DÄR DRAGOS?!

Emma: Sparka inte på folk som ligger ner! Fast, du står ju faktiskt upp..

Hatar när folk, speciellt Emmelie ska vara så himla duktig när hon hälsar på, vill inte att hon ska hålla på och hjälpa till och stöka undan. Det är mitt jobb eftersom jag bor där. Tycker det är mitt ansvar.. Pratade om det på Wayne's och när diskussionen kom upp så blev det många skratt.. ↓

Emmelie K: Vi bär bort disken..
Emma: Nej.
Emelie F: Vi är inte hemma hos dig nu.
Emma: Jo..?
Emmelie K: Okej, nästan..
Emma: Mitt tredje hem!
Emmelie K: Vilket är ditt andra hem?
Emma: Skellefteå Kraft Arena.

Emma: Vem fan har skrivit Luleå på finalplanket?
Emelie: Hmm, vet inte.
Emma: Okej, men det var nog någon som blev tappad ganska ofta som liten..




Viktoria: Jag HATAR folk som är odiskreta..
Två sekunder senare i telefon när okänd lämnar rummet.
Viktoria igen: NU finns det ingenting att titta på längre!
Emma: Bra att du är diskret Viktoria..

Emmelie: Min mamma är ju min mamma..
Emma: Nä, din mamma är din pappa?

På idrotten, utanför Skellefteå Kraft Arena.
Emma: Jag ska inte åka med sen. Jag går hem.
Rosa: Men du är ju på plats, du är ju redan hemma.

Emmelie: Ska försöka sno Tim..
Emma: Men hon hejar ju på Leksand!
Emmelie: Vart bor hon då? [chockad min]
Emma: Leksand?


Postat av: Johanna

Hahaha, 44 ;)

2011-04-12 @ 11:03:39
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: frida

Kände på mig att det där sista handlade om mig? ;)

Hon kan va lugn iaf, har nog med fina hockeypojkar i Leksnad, haha. Även om Tim är riktigt bra :D

2011-04-12 @ 23:04:13
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0